luni, 25 septembrie 2017

ZÂMBETU-ȘI IA PLOAIA CU EL - Silvia Urlih

Sunt ploi
ce curg prin mine-a valuri,
se-ntind alene-a lacuri,
se împletesc șerpuitoare
să îmi cuprindă
trupul,
alunecă printre artere,
se-mpiedică pe-alocuri,
parcă ar vrea să mă inunde,
s-aducă iar
potopul.

Sunt ploi
ce nu le mai doresc
și le gonesc
spre munte,
pare c-ar fi un stol de fluturi
cu aripi
împietrite,
sunt amintiri care revin,
dar,
parcă sunt prea multe,
parcă ar vrea să mă înece cu vorbe nerostite.

Se-adună ploile-ntre maluri
să își găsească
iazul,
se strânge-n vuiet lăcrimarea,
dar
lacrima zâmbește,
se uită-n spate
și zâmbind îmi mângâie obrazul,
zâmbetu-și ia ploaia cu el
și-mi spune :
Hai trăiește !

Nu lăsa amintirile care te-au rănit să revină.
Nu lăsa vorbele nerostite cândva să te apese.
Ai curaj și spune ce te nemulțumește, la momentul potrivit.

Nimeni nu se mai poate întoarce în timp.
Silvia Urlih 25.09.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu