duminică, 17 septembrie 2017

NU MAI VREAU SĂ-ȚI FIU COVOR - Silvia Urlih

Îmi înflorea gândul,
când gândul tău
îl auzea pe-al meu,
uitam de mine,
când îmi spuneai
că vrei să uiți de tine,
mă pierdeam sub pașii tăi,
uitând de pașii mei,
uitam de amintirile mele,
când îmi spuneai că vrei
să-ți ștergi amintirile.

M-am pierdut
sub regretele tale,
sub promisiunile tale,
te-am crezut și…
am uitat de mine,
am uitat să mai pășesc,
m-am rătăcit de drumul
meu.

Cu fiecare cuvânt și gest de-al tău,
muream încet,
fără lacrimi,
până când,
sufletul mi s-a răzvrătit
și a început să plângă,
vorbind în hotote…
plânsul meu,
te implora să nu mă mai uiți,
 strivită,
sub pașii tăi.

Mi-am auzit sufletul implorându-te
să mă lași
să pășesc singură…
nu m-ai auzit și atunci,
am decis.
Gata!
Pașii mei pot fi mai siguri,
 fără tine.

Rămâi tu
cu promisiunile pe care nu le-ai înfăptuit
și cu nopțile albe
pe care mi le-ai oferit.

Nu mai vreau să-ți fiu covor,
nu mai vreau să-ți fiu preșul
peste care
pașii tăi
să calce
fără milă.

Vreau să văd
și să simt,
urma pașilor mei,

nu ai tăi.
Silvia Urlih - 17.09.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu