joi, 7 septembrie 2017

SPUNE-MI VIAȚĂ, CE SPUI?! - Silvia Urlih

Mă plimb prin valul timpului
ca o apă cristalină,
retrăiesc
în voalul serii
urmele amintirilor de mult uitate...
mă poartă aripile gândului
spre locuri ce-au fost,
spre locuri ce vor fi,
spre locuri ce încă
îmi sunt.

Simt
că aș fi iedera
ce urcă pe-al gândului trup,
înverzesc
și-mi țes plasă
prin păienjenișul vieții,
înfrunzește din mine dorința
pe care am pus-o cândva
la presat
în ierbarul copilăriei.

Și tu viață mi-ai lăsat un autograf
în oracol,
mai ții minte ?
Atunci
nu am citit ,
sau,
poate nu am înțeles ce ai vrut să-mi spui.

Acum știu, viață !
Ai vrut
să te joci puțin cu mine,
ai vrut
să mă pui la încercări,
ai vrut
să-mi testezi rezistența,
ai vrut
să-mi testezi credința
în Dumnezeul meu,
în mine
și
în copilul din mine.

Ce spui ?
Am rezistat ?
Am reușit să trec peste obstacolele vieții ?!

Spune-mi Viață, ce spui despre viața ce-am trăit ?!
Silvia Urlih - 07.09.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu