vineri, 29 septembrie 2017

SORTITUL SORȚII - Silvia Urlih
















Îmi plouă teii mei în gând cu mugurii copilăriei,
mireasma florilor albastre mă-mbată-n toamnă a beție,
cu ochi închiși mă învârtesc în cercul verde-a nostalgiei,
mă uit tăcută în oglindă…sunt eu ?! Cine să fie ??!

Am fost
un fluture în zbor,
am fost
o aripă de vânt ce-n vânt s-a înfrățit
cu norii,
am fost
șnur firav, ce a țesut cu roua lacrimii
un covor
pictat cu viață,
am fost
grăunte ce-a picurat din
clepsidra orelor.

Sunt pământ
căzut din stele,
scuturat de poala nopţii,
sunt copil
desenat de nori,
sunt crescută de luna d-albă,
alăptată la sânu-i moale
cu lumină călătoare,
sunt iedera
învelită cu voalul zilei,
înfășată în
cărări de vise.

Sunt copilul care-am fost,
sunt ce-am fost…

sortitul sorții.
Silvia Urlih 29.09.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu