vineri, 6 noiembrie 2020

CĂRUNTUL M-A ÎNȚELEPȚIT Silvia Urlih

 

Un anotimp mă cheamă

să mai adaug înc-un an,

eu vreau să-i știu identitatea,

nu îmi spun  anii orișicum,

nu-mi pun trăirile

și sufletul

 într-un tomnatic geamantan,

ci-mi număr orele

și  zilele

și anii

în azi și în acum.

 

Înc-o secundă s-a mai pierdut de mine

 și încă-un an

m-a mai abandonat,

îmbătrânesc

 e o minune…

încărunțesc ,

dar mă înțelepțesc.

În caruselul vieții

și bun și rău,

în saci am adunat

și-n hău i-am aruncat,

ce greu mi-a fost,

însă cu anonimul an

 nu vreau să mai vorbesc.

 

În anotimpul meu cu frunze-ncărunțite,

am mai adăugat o floare și-nc-o floare,

eu vreau ca frunzele să-mi fie de soare însorite,

deja-s în iarnă, iar primăvara fără rădăcină, doare.

Silvia Urlih - 05.11.2020


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu