luni, 9 noiembrie 2020

VIAȚA CE ÎMI E CETATE - Silvia Urlih

Și cânt și gând

și râs și plâns

și zbor și râu

îmi este viața

și deal și munte

și câmpie și grâu și pâine

mi-e trăirea

și nor și ploaie dar și soare

îmi e în zori iar dimineața

și mac și flutur și castan

și-n pas agale mi-e grăbirea.

 

Baladă-mi sunt în era strânsă

de o secundă

fără glas,

cântec de bucium sunt acum

în întomnirea mea spre casă,

m-așteaptă busuiocu-n prag

să-ngrop o oră

și-nc-un ceas,

secundele îmi bat în geam

și-mi spun în cor

că sunt frumoasă.

 

Cu toamna ce-mi dansează-n plete

și cu surâsul

prins în șoaptă,

pășesc spre iarna fără ger

și fără lacrimi înghețate,

pășesc încet

și fără teamă

înspre pădurea ce m-așteaptă,

așteaptă

să mă-mbrace-n verde

și-n viața ce îmi e cetate.

Silvia Urlih - 08.11.2020

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu