sâmbătă, 21 noiembrie 2020

MULTE M-A ÎNVĂȚAT VIAȚA - Silvia Urlih

 

M-arunc în mare,

să mă-nsoțesc cu peștii,

mă urc pe munte

să mă agăț

de-o creastă,

m-adun în mine

să-m scriu cu aur

filele poveștii,

mă urc spre nori

să-mi fiu o aripă

măiastră.

 

Nu știu să-nnot,

dar peștii mă învață

cum să respir sub apă,

nu-s alpinist,

dar muntele mi-arată

că nu îmi sunt durere,

nu îmi sunt aripă,

dar viața m-a-nvățat să ies din groapă,

nu sunt măiastră,

dar sunt o pasăre ce-și scrie-n versuri

a sa vrere.

 

M-arunc în mine să-mi fiu tată și mamă,

mă însoțesc cu mine, să-mi fiu frate și soră,

mă uit la mine și vreau să-mi fiu năframă,

aș vrea să îmi fiu clipa, secunda dintr-o oră.

 

Am învățat să-mi trăiesc clipa,

am învățat să îmi fiu nor și ploaie

am învățat… multe m-a învățat viața.

Silvia Urlih - 21.11.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu