duminică, 1 noiembrie 2020

ANII-MI SUNT DOAR DOUĂ GLUME - Silvia Urlih

 

Toamna mi-a bătut în ușă.

N-am deschis.

Nu mi-e a toamnă.

Mi-a bătut apoi în geam.

M-am uitat și am plecat.

Tinerețea îmi zâmbește

și îmi spune: dulce doamnă,

nu e vremea să îmbraci haina toamnei,

e păcat.

 

Toamna-mi plânge în pridvor

și mă-ndeamnă să-ntomnesc.

O privesc

și-i râd în față : te grăbești ,

nu-i încă timpul,

geaba-mi plângi în prag de seară,

încă-i vremea să trăiesc,

nu îmi plac ploile tale,

nu îmi place anotimpul.

 

Toamna-mi spune să-mi privesc

buletinul și-ai mei ani.

Care ani?

Ce buletin?

Anii-mi sunt doar două glume,

două cifre ce le-am dat

pentru cel puțin doi bani.

Toamnă dragă, fugi departe,

n-amurgesc, e prea devreme.

Silvia Urlih - 31.10.2020


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu