duminică, 22 noiembrie 2020

TE ROG DOAMNE AL MEU - Silvia Urlih


 

Ești Dumnezeul meu, cu Tine tot vorbesc,

m-ai ajutat în toate, m-ai scos din cele grele,

tu știi că-ți sunt umilă și tare te iubesc,

dar, rogu-te tu Doamne, ferește-ne de rele.

 

Ești Dumnezeul meu, sălășluiești în mine,

dar, rogu-te Stăpâne ajută-i și pe ei,

nu mă uita pe mine, dar, fă-le și lor bine,

pate că nu-s copaci… sunt niște ghiocei.

 

Te rog Doamne al meu, nu îi uita în vale,

nu îi lăsa-n greșeală, s-ajungă în noroi,

te rog, Doamne la meu, nu îi lăsa în jale,

nu îi lăsa în griji, durere, sau nevoi.

 

Te rog Doamne al meu, pătrunde-le în inimi,

pătrunde-le în trup, în suflete și-n gând,

nu îi lăsa s-aleagă , să fugă în noi patimi,

nu îi uita în lacrimi, căci toți suntem pământ.

 

Te rog Doamne al meu, le luminează mintea,

nu îi lăsa s-aleagă să fie-n nelumină,

dă-le puterea vieții de a putea vedea

lumina din lumină și ceea ce-i animă.

 

Te rog Doamne al meu, ajută-i pe nevrednici,

ei nu au nici o vină că sunt săraci cu duhul,

te rog , nu-i urgisi pe cei ce sunt nemernici,

dă-le iluminarea, să-și regăsească drumul.

Silvia Urlih - 22.11.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu