sâmbătă, 21 noiembrie 2020

Vin iar sărbătorile - Silvia Urlih


 

Suntem în perioada postului Sfintelor sărbători de Crăciun.

Mereu am spus că nu-i păcat ce bagi în gură, e păcat ce scoți pe gură.

Dacă mănânci carne, sau fel de fel de alte mâncăruri dăunătoare, este despre sănătatea ta.

Dacă spui cuvinte care rănesc, nu mai este doar despre tine, ci rănești un om, un suflet. Dacă  lovești cu palma, cu pumnul, sau cu vorba, nu mei e despre tine, ci despre un alt om care va suferi.

 Sărbătorile Pascale ( prin restricțiile ce le-am avut în pandemie) ne-au arătat că ne putem ruga în case, că fiecare dintre noi ne putem aduce lumina în case, fără a merge la biserică.

Cu certitudine, ne va fi confiscat de pandemie și Crăciunul.

Iisus s-a născut , (25 decembrie în calendarul iulian, 6 ianuarie în cel egiptean) iar cei 3 magi au anunțat nașterea Lui. Hai să-i anunțăm și să-I serbăm nașterea  în sufletele și-n casele noastre, așa cum am făcut și cu învierea Lui.

 Faceți fapte bune, dragii mei ! Încetați să mai urâți, să mai judecați sau să mai jinduiți la bunul altuia ! Ăsta-i postul. Fii bun și milostiv cu aproapele tău ! Iartă-i pe cei ce te-au rănit ! Știu, e greu ce-ți sugerez, dar nu e imposibil.

Fiți buni, iertători și înțelegători, nu doar în posture. Fiți buni 365 de zile. Atât are un an (atunci când nu e bisect).

Te îmbrățișez cu lumină, prieten drag !

fragment din cartea „Printre infinituri”- Silvia Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu