vineri, 13 noiembrie 2020

SCUMPĂ DOAMNĂ ! - Silvia Urlih


                             Pare că aș fi frunză,

o frunză ruginită

ce pleacă spre pământ,

ramul m-a alungat

spre albia ce-mi sunt,

mă-ntorc pe drumul meu,

de unde am venit,

pare că aș fi frunză,

o frunză care-și cântă

balada ei în gând.

 

Mă-ntreb de ce în toamnă,

cu toamna mă-nsoțesc,

de ce frunza ce-mi sunt,

se rupe-ncet

de ram,

de ce în seara asta

în toamnă mă găsesc,

de ce gânduri răzlețe

mi-arată

cum eram.

 

Mă-ntreb de ce prin plete

îmi plouă iar

a toamă,

unde-mi sunt anii vieții

scăldați de primăvară,

răspunsul eu mi-l dau :

Ascultă scumpă doamnă,

mai lasă rătărirea ,

cântă-ți balada vieții,

dar cânt-o la chitară.

 

O frunză înverzită am fost și încă sunt,

copacul vieții mele mai are rădăcini,

nu toamna mă alungă, ci gândul meu din gând,

încă îmi mai sunt floare, o floare printre spini.

Silvia Urlih - 13.11.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu