miercuri, 11 noiembrie 2020

MULȚUMESC DOAMNE AL MEU ! - Silvia Urlih

 

De atâta toamnă plânsă

și de-atâta ceață-n ziuă,

de atâta desfunzire

și de-atât amar

și chin,

mi-am pus busuioc în păr

și am rupt amaru-n două,

în genunchi m-am pus o clipă,

Domnului să mă închin.

 

Domnul meu mă vede-n zare

și îmi spune :

ai răbdare,

nu e răul cum îl crezi,

nu e negrul cum îl vezi,

adu-ți iar lumina-n „casă”,

nu ți-e înc-a înserare,

zilele îți sunt doar fructe

ce se coc

în verzi livezi.

 

Mulțumesc Doamne al meu

pentru vorba ce mi-ai spus,

te iubesc

și-ți cer iertare

că mi-am fost iară în frică,

știu că frica mă răpune

și mă-ndreaptă spre apus,

dar apusul mi-e departe,

știu că mă iubești ca fiică.

 

Fiica mea,

Eu îți sunt leagăn

și în palme te tot țin,

te dezleg de cele rele

și cu bune te îmbrac,

tu,

urmează-ți calea dreaptă,

urmează-ți al tău destin,

eu îți sunt mereu alături

și mereu Eu te împac.

 

Mulțumesc Doamne al meu

pentru ce mi-ai dat,

pentru ce-mi dai

și pentru ce-mi vei da!

Tu știi cel mai bine ce e bine pentru mine.

Silvia Urlih 11.11.2020


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu