duminică, 26 aprilie 2020

Cu sau fără mască, aceeași EU - Silvia Urlih


Nu mai am nevoie de ruj, dar nici zâmbetul nu mi se mai vede. Mai am un avantaj cu masca asta. Nu mi se mai văd ridurile (nu că le-aș avea) hi hi hi hi.
Am „botniță” pe figură, dar asta nu înseamnă că nu mai pot vorbi (scrie) !
Offff Doamne !!! Încerc s-o dau în glumă, dar nu prea îmi iese.
O viață întreagă m-am luptat cu mine însămi. Mi-a fost foarte greu  să nu mai port măști care să-mi ascundă sufletul și uite că vine cineva din afara arealului și universulșui meu și mă OBLIGĂ să port mască.
Vom deveni oameni-roboți ( ca și cum n-am fi deja) care-și vor ascunde sentimente în spatele măștilor. E-adevărat, ochii sunt oglinda sufletului. Dar… Dar una e să vorbești cu o persoană privind-o doar în ochi și alta e să-I vezi și mimica, să-i vezi zâmbetul, sau rictusul, sau…. Mnoh… asta e lumea în care trăim azi.
Mâine va fi o altă zi !
Ne va fi frică să ne mai îmbrățișăm sau să ne dăm mâna. Oribile zile am ajuns să trăim cu distanțarea asta socială. Oare ce se vrea de la noi ?! Eu cam știu, dar nu vreau să spun.
Credeți că după 15 mai 2020 va purta cineva masca pentru a se proteja ? Eu sunt sigură că va fi purtată pentru că e OBLIGATORIU .  O vom purta de frica amenzilor, care nu sunt deloc mici. Dacă ar fi să o purtăm conform a ceea ce ni se recomandă și pentru a ne proteja, ne-ar costa cam 200 de lei pe lună. Ce-i aia că poate fi spălată și refolosită?! E vax. O mască eficientă, costă.
Primăriile trebuie să se ocupe de sănătatea cetățenilor (votanților) spălând și dezinfectând TOT… alei, scări de bloc, artere principale, parcuri.
În scara de bloc în care locuiesc, au venit acum vreo două săptămâni câteva personae îmbrăcate în costume de cosmonaut, cu ceva care urla tare de tot. „Am dezinfectat scara cu ….. pentru de fapt, împotriva coronavid” .
Silvia Urlih - fragment din cartea „A trăi-trăire” 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu