miercuri, 8 aprilie 2020

Scrisoare către tine, draga mea ! - Silvia Urlih

Draga mea, știu că autoizolarea te-a prins singură, departe de persoana iubită, de prieteni, de copii.
Și pe mine această pandemie m-a prins singură în casa asta, (are patru camere) care acum mi se pare mult prea mică. Uneori simt că pereții casei mă strâng, uneori simt că nu-mi ajunge aerul, uneori mă simt abandonată, uneori simt că fricile îmi dau târcoale, uneori mă sperie ce mă așteaptă în viitor, uneori intru în panică. Cu toate acestea, POT să-mi înfrâng angoasele și temerile , POT să-mi depășesc simțămintele.
Draga mea ! Tu ești mult mai puternică decât fricile, lipsa de aer sau panicile tale ! În interiorul tău ai o putere nemărginită. Amintește-ți prin câte ai trecut în viața asta și ai învins. Vei învinge și de data asta ! Ești puternică !
Nu sta în pijama sau halat de baie non-stop. Îmbracă-te ca și cum ai ieși la plimbare sau la un eveniment, machiază-te, coafează-te și, așa cum ai făcut de fiecare dată când erai speriată, panicată sau îngenunchiată, uită-te în oglindă. Vorbește cu chipul din oglindă și încurajeaz-o. Știi că o viață întreagă doar tu ți-ai fost prieten. Reamintește-i femeii din oglindă că își este cel mai bun prieten. Reamintește-i femeii din oglindă că trebuie să fie mândră de realizările ei. Reamintește-i că este pasărea phoenix (acea pasăre care renaște din propria-i cenușă).
Spune-i femeii din oglindă că gândurile ei pot fi înșelătoare și că o pot influența negativ. Spune-i să nu se lase influențată de ceea ce-i spune mintea, ci să-și asculte șoapta sufletului.
Spune-i că acum suntem martorii celui de-al trei-lea război mondial (despre care se tot spunea în preziceri) și că într-un război doar cel mai tare scapă.
Luptă draga mea ! Luptă cu inamicul nevăzut, dar care te sperie ! Ești o luptătoare ! Continuă să lupți pentru a-ți depăși limitele. Da, știu, nu ai trăit până acum o astfel de situație, dar, viața ne pune la fel de fel de încercări.
Plângi atunci când simți că nu mai poți. Lacrimile te vor spăla de gânduri negative.
Spune-i femeii din oglindă că, chiar dacă viața din exteriorul ei nu poate fi schimbată, poate schimba felul în care ea se poate raporta la el, la exteriorul ei. Nu putem controla orice. Sunt aspecte pe care le putem controla dar sunt și aspect pe care nu le putem controla. Spune-i să aibă înțelepciunea de a putea face diferența dintre ele.
Spune-i femeii să aibă înțelepciune, curaj și încredere în ea, pentru că această pandemie nu va dura o viață. Există viață și după război. Important este ca ea să supraviețuiască acestui război.
Mai spune-i femeii din oglindă să-și folosească puterea ei interioară. Spune-i că o iubești, că o înțelegi și că o ierți pentru faptul că trece printr-un moment de slăbiciune.

Cu drag, eu, femeia care se privește în oglindă ! TOTUL VA FI BINE !
***
Silvia Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu