luni, 4 ianuarie 2021

Ciudată-i viața, nu-i așa ?! - Silvia Urlih

Primesc în  mesageria  privată întrebări de tot felul, de la diverse persoane. Primesc mesaje prin care mi se propun întâlniri, pentru a ne cunoaște. Știi ce-i ciudat? Cei ce mi le trimit sunt mult mai tineri decât mine. Multora le-am răspuns și am intrat „în jocul” lor. De ce am făcut asta? Pentru că vreau să înțeleg ce se întâmplă cu generația tinerilor de azi.

În momentul în care le spun ce vârstă am, continuă cu insistențele. Oare ce se întâmplă cu generația zilelor noastre ? Vor doar aventuri cu femei mai mature, sau vor relații serioase ?

Păi, vă spun eu. Chiar își doresc relații serioase cu persoane mult mai mature decât ei. Persoanele de 35-45-50 de ani, nu-și mai doresc tinere de vârsta lor, pentru că toate cele cu care au interacționat, sunt pe interes. Unele-și doresc casă, mașină și alte avantaje material, altele își doresc un „tată” pentru copiii lor, altele își doresc pe cineva care să le mintă, dar să le mintă frumos .

Când mă întreabă cum de reușesc să nu-mi arăt vârsta, le răspund că de ceva ani, sunt un alt om, că de când mă știu sunt o „răzvrătită” și o  nonconformistă căreia nu i-a plăcut să se înscrie în rândul oilor conduse de un măgar, că de când mă știu am avut o gândire pozitivă , că sunt o optimistă incurabilă, că mi-am lăsat sufletul să-mi picteze chipul, că-mi place tot ceea ce este frumos, că de trup am mare grijă, adică nu vreau să depășesc kilogramele, că duc o viață normală , că mânânc sănătos și doar ce-mi poftesc, dar în cantități mici, că fac plimbări cât se poate de lungi, că nu i-am dat voie minții să se blazeze, că dorm atât cât am nevoie  ( minim 8 ore pe noapte), că iubesc tot ceea ce mă înconjoară, că am învățat să îmbătrânesc frumos, că nu-mi dau voie să îmbătrânesc, pentru că vreau să jonglez cu anii, că am renunțat la oamenii nocivi cu care în anii trecuți mă înconjuram, că nu mai accept compromisuri și umilințe.

Frumoasă-i viața la vârsta a doua, nu-i așa ?

Privilegiul și înțelepciunea vieții îți dă dreăptul și ai avantajul de a spune DA, atunci când ți-e bine și NU, atunci când nu te simți confortabil în preajma unui anturaj. Ce-ai avut și ce-ai pierdut.  

Ciudată-i viața, nu-i așa ?!

fragment din cartea „ Printre infinituri” - Silvia Urlih

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu