miercuri, 20 ianuarie 2021

Simt că timpul nu-mi mai ajunge - Silvia Urlih


 

Îmi știu anii ce i-am trăit. I-am trăit și am învățat multe din trăirile astea ale mele. Sunt deja destui, peste jumătate de secol.  De curând , am constatat că aș mai avea de trăit cam o zecime din ce-am trăit. Ciudat, nu-i așa ?? Să trăiești jumătate de secol și abia atunci să constați că ai trăit cam degeaba. Nu neapărat degeaba, pentru că ai construit multe în viața asta, dar… nu ai făcut mai nimic pentru tine. Ai trăit pentru alții și prin alții.

Ce simt acum ? Poate că și tu, cititorule,  simți ceea ce simt eu acum. Mă simt ca un copil care a primit în dar o ciocolată , pe care a degustat-o cu plăcere, dar când a constatat că mai e doar o bucățică, o înfulecă ca un nesătul, ca și cum nu ar mai primi ani de zile un dulce.

Simt că timpul nu-mi mai ajuge. Mai am atât de multe lucruri de făcut, mai am atât de multe de spus.

Nu regret absolut deloc ceea ce am făcut și modul în care mi-am construit și trăit viața. Fiecare moment pe care l-am trăit a fost așa cum am gândit eu atunci. Poate că aș regreta ceva…. Regret faptul că m-am lăsat influențată de „ce va spune lumea dacă…”

În același timp, simt că nu mai vreau să-mi pierd timpul fără rost, că nu mai vreau să-mi petrec timpul cu persoane care să mă secătuiască de energie, care vorbesc alambicat, care habar nu au de ce s-au născut, care habar nu au ce-și doresc de la viața asta, care sunt prea optuzi, și de la care nu înțeleg nimic, ba mai mult, nu  am nimic de învățat. Decât cu astfel de persoane, mai bine singură, cu mine și cu Dumnezeul meu.

Nu mai am timp să sprijin, să consiliez, sau să ajut,  persoane absurde, optuze, ( cu ochelari de cal) care, în ciuda vârstei lor , nu au crescut nici spiritual și nici emoțional, care preferă să trăiască în propriul lor întuneric și să se laude cu trecutul lor.

Știu, am și eu o vârstă, am trăit și eu vremurile lor, dar nu mai support propozița „ Pe vremea mea, când eram eu de vârsta ta, când eram eu șef, sau mai știe ce”  

Nu mai am timp să arunc nucile cu furca în pod și nici să arunc apa cu sapa..

Timpul pe care-l mai am de trăit, a devenit mult prea scurt și prețios pentru mine. Vreau acum, când am trecut de jumătate de secol de viață, să trăiesc esența vieții. Sufletul meu se grăbește spre… spre acolo de unde a venit. Se grăbește spre „acasă”. Nu mai am multe bucățele de ciocolată în ambalaj.

Vreau să trăiesc alături de oamenii umani, foarte umani, care știu să facă bășcălie de greșelile pe care le-au făcut în viață și care nu și-au luat-o în cap de cine au ajuns, de „triumfurile” lor, dar care își asumă responsabilitatea pentru ei înșiși. Vreau să mă înconjor de oameni care și-au înțeles „trezirea”

Vreau să mă înconjor de oameni îmbrăcați în LUMINĂ, de oameni care au conștientizat cum să ajungă prin faptele lor, la inimile altor oameni care încă orbecăiesc prin întuneric.

Mă grăbesc în alergarea mea, pentru că vreau … multe vreau… dar vreau,  pentru că acest vreau ți-o poate da maturitatea. Și, da, am ajuns la maturitatea în care știu ce vreau, știu ce e bine și ce nu e bine. Mă grăbesc, să trăiesc cu intensitatea pe care doar maturitate ți-o poate da.

În viața asta avem câteva vieți, dar, doar ultima începe atunci când îți dai seama că ai doar una. Nu contează când realizezi asta. Contează că în sfârșit ai înțeles că ai trăit prin alții și pentru alții.

Da, mă grăbesc. Mă grăbesc să-mi duc la final misiunea pe care abia de ceva ani mi-am dat seama că o am și nu știu cât timp voi mai avea.

Scopul meu, acum, este, să ajung la final ( care doar Dumnezeu știe când va fi) și să înțeleg, să simt mulțumirea că i-am mulțumit și fericit pe cei dragi sufletului meu. 

Vreau din tot sufletul ca tot ceea ce au însemnat și înseamnă experiențele mele de viață și pe care le-am scris în cele peste 29 de cărți, să-ți fie de folos.

Vreau și dacă vreau, chiar am reușit să mă înconjor doar de oameni asemeni mie. Oameni frumoși în suflet și-n gândire. Oameni deschiși la nou.

fragment din cartea „Printre infinituri” - Silvia Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu