miercuri, 20 ianuarie 2021

MĂ-MBRACĂ NATURA ! - Silvia Urlih

 

Mă-mbracă roșul

și-mi spune

că macii nu mor de fapt

niciodată.

Mă-mbracă galbenul,

iar grâul îmi strigă

că îmi pot fi mereu

sămânță.

Mă-mbracă verdele,

pădurea mă-mbie s-accept

verdele ierbii

și al frunzelor.

Mă-mbracă albastrul,

ce bine îmi e

când cerul fără nori

coboară în mine.

Mă-mbracă albul,

îmi simt dumnezeirea,

ce bine-mi e

în palma Lui milostivă.

Mă-mbracă curcubeul

și-mi spune că pot fi

LUMINĂ DIN LUMINĂ,

dacă-mi doresc.

Mă-mbracă râul

și-mi dă povață să fiu ca el,

să las gunoaiele în urmă

și să curg.

Mă-mbracă munții

și-mi dăruiesc necondiționat

din tăria pietrei

neșlefuite.

Mă-mbracă natura

și-mi spune

să nu-mi pierd

niciodată speranța.

Silvia Urlih - 20.01.2021


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu