luni, 25 ianuarie 2021

DOAMNE, FACĂ-SE VOIA TA ! - Silvia Urlih

Doamne, când m-am născut nu am știut

că Tu-mi ești pavăză sub soare,

nu am știut și n-am putut

să țin în frâu durerea care doare.

 

Am înțeles târziu că-mi place

să mă-ntâlnesc cu dimineața

și când amurgul nu-mi dă pace,

să mă trezesc, să văd prin ceață.

 

Mai răsfoiesc  prin frunze ofilite,

îmi mai petrec picioarele prin râu,

nu am uitat că visele avute

încă-mi sunt vii, încă îmi sunt pârâu.

 

Doamne, mai dă-mi din bunătatea Ta

învață-mi să-mi fiu om bun și să iubesc,

nu mă urca încă pe stea

vreau să-ți arăt că știu cum să trăiesc.

 

Facă-se voia ta mărite Doamne,

viața mi-o las să curgă lin,

încă alerg, mai rătăcesc prin toamne,

am înțeles că viața îmi e doar un suspin. 

Silvia Urlih - 25.01.2021

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu