vineri, 8 ianuarie 2021

MAI ȚINE-MĂ O CLIPĂ-N BRAȚE ! - Silvia Urlih


 

Doamne,

mai ține-mă o clipă-n brațe,

scutură de pe mine drumul prăfuit,

ascultă-mi cântul

și-mbracă-mă în tinerețe,

îți când balada mea

și-a vieții

ce-am trăit.

 

De multe ori Ți-am plâns

și multe Ți-am cerut,

Tu mi le-ai dat pe toate,

de rele m-ai ferit,

acum vin către Tine să-ți spun

că îmi ești scut,

vin să îți mulțumesc

cu sufletul smerit.

 

Mi-ai dat pădurea verde

și cîmpul plin de flori,

mi-ai dat și răsărit

și-apus și ploi și soare,

mi-ai dat zile senine,

cântec de sărbători,

nu m-ai lăsat o clipă

când am strigat „mă doare”.

 

Mi-ai dat averi și-un nume,

 ceru-nsorit mi-ai dat,

mi-ai dat soare și lună

și zori împărătești,

mi-ai dat ce-n viața asta

poate nu am visat,

mi-ai dat și-Ți mulțumesc

că Tatăl meu îmi ești.

Silvia Urlih - 08.01.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu