marți, 28 august 2012

DOUĂ JUMĂTĂȚI- Silvia Urlih







Mă pierd
în noaptea nebunelor iele,
șoapte se-ascund
în perdeaua de nori,
mă prind
în dansul tăcutelor stele
cântecul nopții
îmi dă fiori.

O parte din mine
ar vrea să rămână,
cealaltă parte
îmi spune să plec,
soarele și luna
își împletesc cunună
sub cortina durerii
când m-aplec.

Lacrimi de gheață
obrazul mi-l spală,
tristețea m-apasă ,
aerul mi-l ia…
o parte din mine
de suflet e goală
cealaltă parte
vrea cu mine să stea.

Spre zări neștiute
aș vrea ca să zbor,
să uit de durere,
să uit de chin,
să mă pierd
în al uitării izvor
la icoana-ndurării
să mă-nchin.

Sunt două jumătăți
ce în mine se zbat,
se luptă cu mine,
în șoaptă mă roagă….
una să stau,
să îi fiu aliat
cealaltă ,
lumină din cer să culeagă.
Silvia Bya Urlih 27.08.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu