miercuri, 23 decembrie 2020

A MAI TRECUT UN AN - Silvia Urlih


 

A mai trecut un an și va mai trece unul,

a mai trecut o zi, a mai trecut o clipă,

ieri a fost Paștele, azi e deja Crăciunul,

pare că am fost fulg desprins dintr-o aripă.

 

A mai trecut un an, an ce mi-a fost furat,

a mai trecut o clipă din soarta ce mi-e scrisă,

nu am făcut nimic, cu viața m-am jucat,

în glastră m-am sădit, ca floarea de narcisă.

 

A mai trecut un an, pare c-a fost un vis,

a mai trecut o noapte în care am tăcut,

am stat și-am așteptat, în cușcă-am fost închis,

a mai trecut un an… bine că a trecut.

 

A mai trecut un an, cu rugăciuni la sfinți,

l-am petrecut cu greu, dar totul va fi bine,

a mai trecut un an cu visuri și dorinți,

să fim noi sănătoși și-n anul care vine !

Silvia Urlih - 23.12.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu