marți, 29 decembrie 2020

MAMA MEA DIN CERURI SFINTE - Silvia Urlih

A venit aseară mama,

a venit din ceruri sfinte,

mi s-a așezat pe pat

și m-a mângâiat ușor,

i-am simțit mânuța caldă,

i-am simțit privirea blândă,

n-am vorbit multe cu ea,

dar

mi-a spus că-i este dor.

 

Mi-a mai spus măicuța mea

că mă vede dintre stele,

că acolo-i este bine

și că-n taină mă veghează,

că îmi e mereu aproape

și că vede tot ce fac,

că acolo între ceruri,

ea nu doarme,

este trează.

 

Mulțumesc măicuța mea

că îmi ești mereu aproape,

mulțumesc măicuță dragă

că te simt

și că îmi ești,

îmi ești îngerul din ceruri

care-mi dă mereu de veste,

îmi ești sfânta mea măicuță

care-mi bate la ferești.

 

Mama mea din ceruri sfinte,

să nu-ți fie dor de mine,

eu cu viața mă împac,

nu-i ușor,

dar viețuiesc,

știi, aseară te-am visat

și ți-am spus că-mi este bine,

dar tu știi că-n viața asta,

încă lupt ca să trăiesc.

Silvia Urlih 29.12.2020

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu