marți, 8 decembrie 2020

EU SUNT ROMÂN - Silvia Urlih

 

Eu n-am cerut să fiu

și să mă nasc român,

și nu știam

că mă voi naște-n România,

dar

soarta a făcut

la viață să mă-nchin

și -mi slujesc pe veșnicie patria

și glia.

 

Eu nu știam

că mă voi naște-n România,

și nu știam

c-aici voi sta mereu,

eu nu știam

că-mi voi purta cu simplitate ia

și nu știam

c-aici

îl voi găsi pe Dumnezeu.

 

Îmi duc cu demnitate crucea

spre murire,

eu sunt român

și-n România voi muri,

eu sunt român

și vreau c-a mea iubire

să  înflorească

tot ceea ce înseamnă

a iubi.

 

Voi fi român

și dincolo de moarte,

prin vene-mi curge

sângele de dac,

poate că

zorii nopții

încă îmi sunt departe,

dar viața-mi strigă tare :

ești copac !

Silvia Urlih 08.12.2020

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu