vineri, 25 decembrie 2020

SĂ NU MĂ PLÂNGI COPILE- Silvia Urlih



E-aproape clipa

când înspre nori m-oi duce,

mă cheamă timpul

să mă-ntâlnesc cu-ai mei,

mă cheamă cerul,

lumina,

lumină-n suflet îmi aduce,

mă cheamă infinutul

să mă picteze în icoană,

vechii zei.

 

E-aproape clipa,

fiul meu,

e-atât de-aproape,

cărarea mă conduce spre albul

dintre ceruri,

să nu fii trist,

mă vei găsi în malul dintre ape,

eu te voi auzi

și-ți voi aduce-n viață

daruri.

 

Să nu mă uiți copilul meu

Dar vreau să fiu cenușă,

nu vreau să-mi fie trupul hrană

pentru viermi,

în viața asta

trupul mi-a fost o haină,

o păpușă,

mi-am fost doar o cliptă

prin ceața

dintre vremi.

 

E-aproape clipa,

dragul meu,

tăcerile mă cheamă,

dar

îți voi fi un înger

de-acolo dintre nori,

o să alegi o poză

și-o să o pui în ramă,

să nu mă plângi copile,

căci suntem călători.

 

Aud cum bate ceasul, secunda îmi șoptește

că truda mea de-aici își caută sfârșitul,

eu voi pleca la ceruri căci Domnul mă iubește,

mă duc să mă-ntâlnesc în zori, cu infinitul.

Silvia Urlih 25.12.2020


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu