miercuri, 30 decembrie 2020

DOR DE BUNICA - Silvia Urlih


Ce dor mi-e de tine,  bunica mea dragă,

ce dulci îmi erau spusele tale,

în mine-ai sădit lumea întreagă,

te-am ascultat, sunt munte, nu-s vale.

 

Tu mi-ai fost îngerul meu păzitor,

îmi ești icoana ce-am pus-o în ramă,

m-ai învățat cum să-mi fiu iar izvor,

din cer, mi-ai oblojit, rană cu rană.

 

Din albul luminii mereu mă veghezi,

lumină mi-ai fost și încă îmi ești,

în rugă cu mine îngenunchiezi,

cu mine-mpreună rescriem povești.

 

Mi-e dor de mirosul gutuii din geam,

mi-e dor de parfumul de scorțișoară,

mi-e dor când în brațe eu te stângeam,

mi-e dor de vremile de-odinioară.

 

Eram prea copil când la cer ai plecat,

dar serile-n care în brațe-ți eram,

n-o să le uit, căci mi-ar fi cu păcat.

Icoană îmi ești, câte zile-o să am.

Silvia Urlih - 30.12.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu