vineri, 11 decembrie 2020

TU, FRATE-AL MEU - Silvia Urlih


 

Tu, frate-al meu

care-ai plecat la cer,

când asta ai ales,

știai că îți va fi ultimul drum,

atunci,

eu nu știam c-aveam să-ți cer

să îmi fii înger,

să-mi fii lumina

din lumina de acum.

 

Tu, frate-al meu

ce m-ai iubit și mă iubești,

când ceru-ai despicat

și l-ai pictat cu flori,

știai

că te-ntâlnești

cu  aripi îngerești,

știai

că-mi vei veni în zori

de sărbători.

 

Tu frate-al meu

ce-ai fost și încă-mi ești,

îți mulțumesc

că mi-ai fost înger tot mereu,

prin tine-am scris în viață

vechile povești,

prin tine

eu l-am cunoscut

pe Dumnezeu.

 

Tu, frate-al meu

din cer împărătesc,

vin sărbătorile,

iar amintirile mă dor,

mă doare și sunt tristă

pășesc, dar nu pășesc,

mi-e dor,

mă doare și

aș veni la tine azi în zbor.

 

În memoriam Dorin Valentin Vîlcu.

10.12.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu