vineri, 11 decembrie 2020

MI-E DULCE IARNA FĂRĂ TINE ?! - Silvia Urlih


 

Iubite,

mi-e dulce iarna fără tine ,

dar

mă-ncălzec

cu vocea ta mângâietoare,

privesc spre tine în neant,

fără de  mine

și mă-nvelesc cu dorul

care doare.

 

A mai trecut o vară

și înc-un anotimp,

a mai trecunt un an

fără de vară,

încerc să mă îmbăt

cu noaptea din absint,

încerc să mai visez

acum

în prag de seară.

 

Iubite,

mi-e dulce iarna fără tine,

dar zilele îmi sunt

amare,

secundele

îmi sunt

mult prea  puține,

orele-mi cântă-n gând,

că nopțile-mi sunt soare.

 

Iubite,

copacii-mi cântă sub picioare,

s-au îmbrăcat

în haină albă însorită,

când vei veni,

vom fi două izvoare

care se vor iubi

și vor seca

 într-o clipită.

Silvia Urlih - 11.12.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu