joi, 25 aprilie 2013

CINE SUNT EU ? - Silvia Urlih


Cine sunt eu și de ce scriu ?
De ce mi-ai pus sub deget simțăminte ?
Cine sunt eu, de unde viu ?
De ce înșir pe noapte albastrele cuvinte ?

Te-ntreb de-o vreme de ce m-ai dăruit,
de ce mi-ai uns cu slove sufletul,
de ce când mi-era somn, tu m-ai trezit
și de atunci îți sorb din ceruri zumzetul.

-Cine ești tu ? 
-Ești tălmăcirea gândului,
ești suflet , doar un suflet în petală,
ești rătăcirea-n versuri a pământului,
ești scris pe margine de filă uitat de o vestală.

-Îmi râde sufletul între coperți scorțoase,
îmi plânge uneori în roșu vers,
mă șterg cu ploaia din lacrimi noroioase
și scriu cu raza soarelui pe univers.

Scriitorii scriu cărți. Cărțile sunt suflete între coperți. Ele plâng, râd, suferă,speră . Scriu cu litere negre pe fila albă. Mesajul… mesajul mereu este altul.
Silvia Urlih 24.04.2013

Un comentariu: