luni, 29 octombrie 2012


Bună dimineața !
O nouă zi,un nou început, o nouă provocare de a răspunde vieții.Sunt printre noi oameni ”frumoși”care se luptă  pentru a mai vedea și astăzi lumina soarelui.Sunt printre noi oameni care îi mulțumesc lui Dumnezeu că le-a mai dat o zi de viață.Suntem noi, cei foarte mulți care nu realizăm la ce miracol asistăm zi de zi….:miracolul că încă existăm, cu bune și rele, dar trăim…..suntem sănătoși, suntem alături de cei dragi. Să-i mulțumim Domnului pentru tot ceea ce ne oferă zilnic.Să ne raportăm mereu la nenorocirea aproapelui nostru.
Mă întrebam adeseori ce este fericirea.Încă nu știu dacă am ajuns să-mi dau un răspuns categoric. Ceva totuși am înțeles :fericirea este armonia dintre ceea ce gândești, ceea ce spui și ceea ce faci.Am înțeles că-ți trebuie atât de puțin pentru a te face fericit !Când simți că nu mai poți duce, când vezi cât de greu îți este, privește puțin în jurul tău…sunt atât de mulți oameni mai nefericiți decât tine !...și spune-ți cât mai des : Mulțumesc Doamne pentru ceea ce-mi oferi ! SUNT FERICIT ! Sunt fericit dacă tu, omule de lângă mine ești fericit !
LUMINA VIE A IUBIRII FIE CU TINE!
Silvia Bya Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu