miercuri, 17 octombrie 2012


Bună dimineața !
Ți s-a întâmplat vreodată să vrei să dai timpul înapoi ,să-ți dai seama că visul tău nu se mai poate realiza , vrei să pleci şi să începi o nouă viaţă ? Sunt sigură că da.Visul tău se poate realiza dacă nu renunți la el.Timpul înapoi nu-l mai poți întoarce, deci să nu-ți pară rău că a trecut.
Mă întrebam uneori dacă pot să aduc înapoi ziua care tocmai a trecut , pentru că mi-am dat seama că am greşit undeva , dar după ,mi-am dat seama că din greşeală trebuie să învăţ.
Mi-am dat seama că repetând iar și iar aceeași greșeală mă rătăcesc, pierzându-mi demnitatea, calitatea de OM.
Mi-a spus cineva că dacă visele pier , piere şi persoana care are visele , iar eu
zâmbind, i-am spus că visele nu au cum să piară ci pot doar să se ascundă adânc în suflet şi să fie înlocuite de pesimism , dar visele nu vor dispărea niciodată .Nu-ți poți realiza visul decât dacă nu renunți la el. VISEAZĂ cu sufletul !
LUMINA VIE A IUBIRII FIE CU TINE !
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu