miercuri, 17 octombrie 2012


Bună dimineața !

Vă plac surprizele ? mie DA…mai ales cele plăcute. Nici cele neplăcute nu-mi displac, pentru că mai învăț câte ceva…Viața ne oferă zilnic surprize….una mai  surprinzătoare decât cealaltă. Cea mai încântătoare surpriză poate fi atunci când ne conştientizăm propria valoare, propria demnitate.Nu-i ușor să te analizezi, să-ți accepți defectele.Despre calități ?! avem impresia că suntem perfecți. Dar suntem noi oare perfecți ? Mi-am citit în suflet și am aflat că sunt …. că sunt mic și neînsemnat… că sunt un fir de praf aruncat în univers care învață lecția , sau lecțiile vieții.Cel mai mare defect al omenirii este ”judecata celorlalți”. Îi judecăm pe cei de lângă noi fără a pătrunde în spatele a ceea ce se ascunde, fără a avea răbdarea de a-i pătrunde în suflet.DE ce ? Din egoism , din invidie, din pricina propriilor noastre frustrări.Mi-am analizat în profunzime acest defect și m-am vindecat. NU MAI JUDEC.De mulți ani nu mai judec ceea ce face cel pe care îl cunosc, sau nu-l cunosc. Fiecare e stăpân pe sufletul său.

Hai, încearcă și tu să te vindeci ! Nu-ți mai judeca aproapele. Lasă-l să facă ceea ce crede că e mai bine pentru el.Învață să-ți iubești sufletul. Învață să-ți umpli sufletul cu liniște ,înțelepciune și iubire. Apoi învață să dăruiești.Iubește-ți aproapele ca pe tine însuți. Oferă iubire și vei primi iubire.

LUMINA VIE A IUBIRII FIE CU TINE !

Silvia Bya Urlih


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu