luni, 1 octombrie 2012

RÂU ÎNSINGURAT clip



Cândva am împărțit și binele și răul
ca cioburile --n crânguri am valsat
ne-a rupt însă în două rîuri , hăul
și peste noi tăcerea s-a lăsat.

Un râu învolburat am fost ades
pe stânci abrupte --n viață am urcat,
iar lacrimi ce din suflet am cules,
în calea ta , cu drag le-am presărat.

Durerea lacrimii nu te-a înduioșat
sub talpa-ți grea culoarea i-ai strivit
astăzi cu râul am plecat
să-mi caut liniștea în infinit.

Prin picăturile de cioburi cenușii
un râu însingurat dansează visător,
pictează -n palme flori trandafirii
stingând cu lacrimi, focul veșted din izvor.

În nuferi, râul, liniștea-și alină
printre tăcute sălcii și visări,
izvorul veșted cu viață îl animă
valsând peste trecutele dureri.
Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu