miercuri, 17 octombrie 2012

Bună dimineața luni !


…..Și iar e luni…și iar începe o săptămână…..a mai trecut o zi, o săptămână, o lună, un an din viața mea….Cum mai zboară clipele pe lângă mine….. Privesc în oglindă, iar femeia din fața mea îmi zâmbește . Trebuie să-mi zâmbească. De zeci de ani ne îmbârbâtâm una pe cealaltă. Știm că drumul spre luminița din capătul tunelului nu-i ușor. Știm amândouă că putem să ajungem la ea….Zi de zi, clipă de clipă , femeia din oglinda din fața mea îmi dă curaj, mă îmbărbătează spunîndu-mi că nimic și nimeni nu mă poate învinge… Sunt ceea ce gândesc…Iar astăzi vreau să fiu veselă și optimistă, să rezolv tot ceea ce-mi propun. Sunt eu ,cea care , prin  gândul meu , hotărăsc cum vor fi clipele ce urmează … Știu că pot, știu că dacă vreau pot.Se închide o ușă…eu o închid.…se va deschide o alta. O voi deschide cu mare grijă,să nu-i sparg geamul, să nu rănesc pe cineva.
Începe o nouă zi, o nouă săptămână. Uită tot ceea ce ai încercat să faci până acum și nu ți-a reușit , uită că ai încercat să construiești  dar s-a ruinat, uită tot ce ai căutat și nu ai găsit. Lasă în urmă dezamăgirile . Crezi fără încetare în visele tale! Vine o nouă săptămână cu noi încercări, cu noi provocări . Încarcă-te cu răbdare, cu tenacitate , cu credință , cu iubire și vei reuși.
Viața este o luptă. O luptă  pentru ceea ce crezi, pentru ceea ce vrei, o luptă cu tine însuți pentru a-ți depăși limitele . Totul depinde de tine , de felul în care  îți poți face visele să devină realitate. Poți crede despre tine că ești doar un simplu om . Realitatea este că  tu ești lumea întreagă,tu ești universul și ai o putere inimaginabilă.
Totul în viață este o luptă. O luptă pentru ceea ce vrei să fii. O luptă cu tine și cu dorințele tale. Dorește-ți și vei avea. Există acel ”cineva” care le rânduiește pe toate și care te va ajuta să-ți îndeplinești dorința. Ai grijă însă ce-ți dorești.Dorește-ți să fii în primul rând OM.
LUMINA VIE A IUBIRII FIE CU TINE !
Silvia Urlih 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu