duminică, 12 octombrie 2014

DE VORBĂ CU MAMA - Silvia Urlih






Știi mamă
că te-am judecat
că nu m-ai vrut și m-a durut,
știi că atunci
minte n-aveam
și-am ocărât
și am tot plâns,
știi…
azi ți-am înțeles necazul,
însă atunci
nu am putut…
nu am putut să văd Lumina
și
multă suferinț-am strâns.


Îți scriu scrisoare să mă ierți…
am învățat
să pot ierta,
am învățat ca să mă iert,
să mă iubesc
și să iubesc,
poate că viața
m-a lovit,
poate că eu am vrut așa,
am vrut
cu lumea să mă lupt,
am vrut să știu…
cum să trăiesc.

Din vârf de stea
tu
mă privești,
știu că mă ierți c-am judecat,
acum
în brațe mă cuprinzi,
de lacrimi chipul tu mi-l ștergi,
pe jilțul din pământ ai stat,
în busuioc te-am îmbrăcat…
azi,
știu că am greșit c-am plâns,
azi,
știu că tu mă înțelegi.

Te văd
scrisoarea cum citești,
te simt
cum mă îmbrățișezi,
te văd în fața casei noastre unde aștepți
să ne-ntâlnim,
văd
lacrima iertărilor,
văd
masa cum tu mi-o așezi,
simt gustul de gutuie vie
ce mi-o vei da,
când iar prânzim.

Mi-ai scris scrisoare
dintre ceruri,
că-ți este bine
și m-aștepți,
îmi număr nopțile-nsorite,
dar
știu că vreme e destulă,
mi-ai pregătit un loc aproape…
să fiu în lumea
celor drepți,
dar…
foame mi-e încă de trai,
de viață
încă nu-s sătulă.
Silvia Urlih 12.10.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu