marți, 14 octombrie 2014

O LUME CU DOAR UN SINGUR OM - Silvia Urlih


În mine și-a găsit sălaș o altă lume…
nouă...
o lume albă,
pură ,
castă !...
e lumea mea de vis…
dar
cum să fac s-o vezi și tu,
cum să vă spun și vouă
nu oricărui om accesul
i-e permis ?!

Adun și scad,
mă joc cu două cifre
fără număr,
le înmulțesc și le împart,
vreau
să descopăr…
 omul.
întind un braț,
însă descopăr
că nu mai am
un umăr,
umărul meu e creangă,
este lăstarul solidar
cu pomul.

Adun și scad,
împart și înmulțesc …
doar
două umere,
umărul drept mi-e ram
cu flori
sădite-n glastră,
umărul stâng e creangă
tăiată-n două …
numere,
pe care le-am cules
din lumea mea
sihastră.

Din linii paralele
încerc să înfirip
un cerc de lume.
le împletesc,
le-nnod,
iar rezultatul e …
un pom.
descopăr oameni,
oameni fără crengi
și fără nume,
căci lumea mea,
este o lume
cu doar
un singur om.
Silvia Urlih - 13 octombrie 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu