vineri, 17 octombrie 2014

ÎMI SPUI CĂ ÎNCĂ EȘTI - Silvia Urlih




Din asfințit
fără de asfințit
cobor,
scobor înveșmântată-n soare,
mă cuibăresc în bucium…
mă ghemuiesc sub el
și cânt
ca un cocor
și cânt
și plâng
și râd…
mi-e lacrima a zbucium.

Te
prind gingaș în palma ce-mi tremură
a teamă,
îți torn în vene cosmos
și
stele-ți pun pe frunte,
te simt,
te văd,
iar sufletu-mi te cheamă,
ar vrea
prin mine să respire
zilele-ți cărunte.

Încremenit de timp,
în stâncă crești pe pajiștile-alpine,
cuprins de nemișcarea tăcerii,
zăbovești…
precum eternitatea ascunsă-n infinit
privești spre mine,
m-aștepți în Sfinx cu leacuri,
îmi spui
încă ești.

Mai stai în clipă…
oprește-ți răsuflarea și numără
în gând.
Auzi cum buciumul se zbate a aripă de flutur ?!
Auzi cum lacrima dispare încet, agonizând ?!
Auzi cum timpul stă în asfințit și-așteaptă clipa să o scutur ?!
Silvia Urlih 16.10.2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu