duminică, 19 noiembrie 2017

A IUBI, IUBIRE - Silvia Urlih

Nu mai port nici o mască,
sunt eu,
doar eu, așa cum poate
tu nu accepți,
lăcrimez,
chiar plâng cu vorbe,
nu-ți place să fiu cum sunt,
îți dorești minciuni,
vrei să auzi cuvinte
cu care să te îmbeți,
mustul nu îmbată, dragul meu
dar nici palinca.

Am vrut să-ți împrumut aripile mele,
te-ai speriat,
e prea mult pentru tine
și
ai fugit,
tu nu știi să zbori,
nici o altă iubire nu te-a învățat zborul.

Te-ai îmbătat cu vinuri proaste
și acum crezi că asta e viață.

Să plâng de mila ta ?!
Nu,
nu-ți plâng de milă,
ai ales să trăiești
într-un vis iluzoriu,
viața,
adevărata viață,
te sperie.

Ți-e frică să iubești,
ți-e frică să te lași iubit..

Ți-am citi gândurile,
să nu te mire,
ți le-am citit.

Încă porți masca fricii,
frica de a fi iubit,
dar,
eu te-am recunoscut,
ești gol în fața mea,
nici o mască,
nici o oglindă
nu te poate ascunde.

Dă-ți voie să fii tu însuți,
dă-ți voie să iubești
și să fii iubit,
aruncă fricile
la ghena universului,
nu te mulțumi
cu o iubire scrisă

pe un colț de șervețel.
Silvia Urlih 19.11.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu