luni, 6 noiembrie 2017

BEȚIA IUBIRII - Silvia Urlih

Te-ai îmbătat cu nemurirea
când gura mea
te-a sărutat,
te-ai furișat la sânu-mi pârg,
în mine,
focul ai aprins,
în adieri m-ai adiat
m-ai desfătat
și legănat,
mi-ai prins luceferii în plete
și mi-ai dat tot
ce mi-a fost
scris.

Ce dulce
dar amară-i noaptea
când o îmbăt
o adorm,
ce dulci sunt palmele ce-mi scriu
pe scrisul vieții
și-a iubirii,
sărutul meu te frură-n clipă
și
te ascunde în nesomn,
ca o grădină care-nfloare
când a sădit
floarea sortirii.

Nebună-i ziua
care fuge
să prindă-n zbor iar asfințitul,
nebună-s eu
când te iubesc,
cum te-am iubit
și-n altă viață,
nebună-i noaptea
ce se-ascunde
să n-o răpească răsăritul,
nebună-i dragostea din noi,
c-o ține-n stele
înghețată.

E nebunie
să iubești
și să fii iubit ?
E nebunie
să te lași rănit
la infinit ?
E nebunie
să renunți la iubirea
ce ți-a fost scrisă ?
Ce e nebunia ?
Ce e beția iubirii ?
Silvia Urlih 05.11.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu