joi, 2 noiembrie 2017

DRAGII MEI CU UMBRE SFINTE - Silvia Urlih

Mi-s învelită-n voalul negru,
ca o vădană
lângă criptă,
sărace-s nopțile albastre
iar zilele
de plâns mi-s pline,
bogată-i doar noaptea
din mine,
cu lacrime
se tot hrănește,
mă plimb
prin zile incomplete
te caut mamă, iar te caut.

Te caut tată prin morminte,
încerc
să te mai simt o clipă,
cripta e goală,
ești plecat
acolo unde plouă-a mir,
îngenunchez ,
strâng huma-n pumn
și din pământ răsari mălin,
aud un glas,
miroși a smirnă,
sub pleoape mi-ești
abur ceresc.

Adie-n nopți
parfumul vostru,
mormintele
vă sunt departe
iar sufletele voastre sfinte
plecate sunt,
sunt lângă
îngeri,
vă strâng la piept cu infinitul,
pun capu-n poala ta,
măicuță,
ca o vădană
lângă criptă,
te caut tată, iar te caut.

Frunza cade,
scorburi rod,
florile plâng a petale,
eu,
vă caut în zadar,
așteptați-mă-n cărare,
colo-n casa de din vale.

Vă caut…
încă vă mai caut,

dragii mei cu umbre sfinte.
Silvia Urlih 02.11.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu