vineri, 3 noiembrie 2017

ÎNTRE ZBORURI - Silvia Urlih

Sunt,
nălucirea unui trup,
pierdut
în trezita dimineață,
m-am pierdut,
stau umilă
sub infinitul sfintei cruci,
sunt
o nălucă
ce-și caută în zile fără culori,
umbra fără pași
printre îngerii rămași
în trupul tomnatic.

Între zboruri,
îmi reconstruiesc
din cioburi de închipuiri,
un trup,
o haină care să nu mă strângă,
dar
nici să nu atârne
ca pe un umeraș
și,
acolo unde e necesar,
mai pun câte un petic
croit
de iubire.

M-am desprins
din lutul
ce mi-a crescut în palme,
vântul,
m-a adunat
din crângul cu lupi nebuni,
m-a luat pe brațe,
fantasmă-n trecut
cu trup în prezent…
îmi caut,
în reci dimineți…
o urmă din ieri,
în trupul din azi.

Între zboruri și frământări,
iubirea,
iubirea divină,

aripă de vultur !
Silvia Urlih 03.11.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu