duminică, 26 noiembrie 2017

MI-A RĂMAS RAMUL - Silvia Urlih

M-am născut
și am urcat,
una câte una,
 stâncile.

Când credeam
că am ajuns în vârf de munte,
m-am prăvălit,
precum se prăvale izvorul.

Am urcat iar,
piatră cu piatră masivii muntoși,
mi-am ros palmele
și genunchii,
dar,
nu m-a durut.

Am urcat.
Am ajuns iar în vârf,
acolo unde primăvara
nu se topește sub arderea zăpezii.
Dar,
m-am întâlnit cu gerul,
un ger năprasnic.

Eram copac,
copac cu ram înflorit de frunză și floare.

Acolo,
în susul muntelui,
mi-am plantat rădăcinile.
Ce bine mi-era !
Ce bine mi-era să iubesc lumea !

Apoi,
au început să-mi cadă frunzele,
încărunțeau ,
se ofileau
și cădeau.

Era iarna vinovată,
era gerul vinovat ,
erau viermii vinovați,
eram eu,
sau tu ?

Da,
acum știu…
nici gerul,
nici iarna,
nici viermii
nu mi-au lăsat ramul văduvit de frunze și flori.

Ești tu, doar tu.

Toxicul iubirii tale mi-a otrăvit
și floarea
și frunza
și seva.

Mi-au rămas ramul și soarele și ploaia.

Înfloresc iar cu lumina din mine !
Silvia Urlih 26.11.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu