miercuri, 7 martie 2018

ADORM CU MINE-N UITĂRI - Silvia Urlih


Vin iară frisoanele nopţii,
pe tâmple
m-apasă arama,
vin iară maramele lunii să-mi cânte
a somn
și a vis,
în gândul ce-mi bate-n fereastră se-aude-n surdină
alarma,
se-ascund între geamuri tăceri,
tăceri prinse-n flori de cais.

Răsfrâge-te cerule-albastru,
lumină-mi cărarea
cu stele,
aruncă-n genune veninul
și nopțile fără de lună,
adună-n buchete de zile speranțele
prinse-n atele,
aprinde cu cerul chibritul,
lumina
să-mi fie cunună!

Vin  stele să-mi mângâie fruntea
cu sfetnice-aprinse-n
altar,
se-aprind candelabrele-n gânduri,
lucesc cu aprinse-nserări,
se-adună-n buchete de zile,
ziua
ce-mi este un dar,
vin iară frisoanele nopții…

adorm cu mine-n uitări.
Silvia Urlih 06.03.2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu