duminică, 4 martie 2018

OCHII TĂI, OCHII MEI - Silvia Urlih


Ochii tăi vin la țărm
unde doare-nserarea,
mă încuie-n petale
care strig-a iubire,
ochii mei se aprind,
dar mă uiți în uitare,
ochii mei
plâng în șoaptă
și-n a lor strălucire.

Ochii tăi ard în ciuturi
fără apă,
li-i sete,
ochii mei însetați
se-oglindesc în oceane,
ochii tăi îmi oferă vinul vechi
să mă-mbete,
ochii mei te privesc,
dar îi văd sub obloane.

Ochii tăi mă săgeată,
îi cunosc din vechimi,
ochii mei le răspund și le spun
„bun venit”!
ochii tăi nu mă văd
și îți sunt anonimi,
ochii tăi nu mă văd,
între timp,
au cernit.

Ochii mei te cunosc,
i-am văzut ani în șir,
ochii tăi au uitat că mă știu
de  milenii,
ochii tăi au uitat
că le-am fost
trandafir,
ochii mei te așteaptă,
le așterne vecernii.
Silvia Urlih 05.03.2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu