vineri, 2 martie 2018

NU-I ÎNCĂ VREMEA - Silvia Urlih


Prin stropi de vise colorate
pășesc
zâmbind
spre univers,
mă mlădiez precum alunul
când
își hrănește rădăcina,
mă scriu
în pete de culoare,
rescriu în viață
vers cu vers,
mă înconjor de îngeri blânzi
să îmi arate ei
lumina.

Prin roua gândurilor
cern
și primăveri
și ierni geroase,
descui
cu cheia din vechimi
albastre doruri
colorate,
prin întrebări alerg desculță
iar tălpile
de ger mi-s roase,
alerg printre păduri umbrite
și prin grădini
de ani arate.

Printre câmpii îmi caut grâul
să-mi plămădesc
altă aflare,
noroc
și soartă
și trăire rechem,
să-mi fie floare-n piept,
mai scotocesc prin amintiri,
mă regăsesc,
dar,
nu am stare,
vreau să revin dintre plecări,
nu-i încă vremea,
mai aștept.
Silvia Urlih 02.03.2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu