miercuri, 28 martie 2018

VA FI SĂ FIE - Silvia Urlih



Mai dă-mi o foaie de hârtie,
să scriu pe ea
ce îmi doresc,
să îmi scriu
dorul de trăire,
să-ți spun că vreau
să te iubesc,
să-ți scrie vântul de pe creste,
câtă lumină duce-n crâng,
iar adierea
să-ți dea veste,
câtă dorință-n mine
strâng.

Să scriu pe foaie
vorbe blânde,
să scriu
că dragostea-i comoară,
să scriu că noaptea
este albă
și se întinde peste seară,
să scriu
că luna ne e pat iar soarele
ne este lună,
să scriu că muntele-i cărarea
ce-n dimineață
se adună.

Îmi curg cuvintele din suflet
ca o cascadă-n infinit,
și
nu mai pot să mă opresc
să-ți spun:
iubite-mi ești iubit,
știi…
nu mai pot să mă opresc
când curge scrisul
pe hârtie…
din astre vii iubitul meu,
iubirea ta,
va fi să fie.
Silvia Urlih 28.03.2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu