luni, 26 martie 2018

SIHASTRU FĂRĂ LUME - Silvia Urlih


Îmi pare că trăiesc într-o altă lume,
o lume nouă,
o lume bună și fără asfințituri,
dar,
cum s-o fac să fie omenire
când în lumea mea
se află
doar un singur om?

Am aflat printre ierni și veri
o lume albă
şi curată,
o lume fără patimi
o lume fără-ntunecimi…
o fi doar un vis?
O fi un plus ce n-are total
din două cifre?

Ştii,
semnul stingher
nu adună,
nu scade,
nu înmulțește
și nici nu împarte…
semnul meu este de la o vreme,
punctul.

Din cifre,
semnele grafice
şi până la total,
lipsește…
OMUL,
lipsește OMENIA,
lipsește RESPECTUL,
lipsește IUBIREA de OM.

Din adunări și înmulțiri,
rezultatul
e doar praf,
rezultatul mi-e mereu….
unu,
un unu sihastru fără lume,
o altă lume,
o lume
cu un singur OM,
eu,
eu și universul meu.

Oare să-mi fiu
singura făptură
care să-mi umple universul?


Unde ești lume ?
Silvia Urlih 26.03.2018



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu