vineri, 2 martie 2018

LĂSAȚI-MĂ SĂ FIU COPIL ! - Silvia Urlih


Nu-mi frângeți aripile
de copil al vieții,
nu mă răniți
cu ploi
și crengi uscate,
nu mă ascundeți
în poala neagră-a ceții,
nu-mi frângeți zâmbetul
cu spice
secerate.

Nu mă uitați
în buzunarul cu fermoar,
nu îmi striviți
sub un bocanc
urcarea,
lăsați-mă să zbor,
căci
zborul îmi e dar,
lăsați-mi sufletul
să-și afle dezghețarea.

Nu îmi ucideți visul
cu pietre
și noroi,
nu mă ascundeți
printre copaci uscați,
lăsați-mi liber drumul,
nu vă mai dați eroi,
lăsați-mi libertatea
și
nu mă exilați.

Lăsați-mă să fiu copil,
copil cu vise
și speranțe,
lăsați-mă să pot urca
spre culmile ce le visez,
nu-mi puneți piedici cu vopsele
fără culoare și nuanțe,
vreau să plutesc prin marea vieții,
pe valul ei
să navighez.
Silvia Urlih 02.03.2018


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu