miercuri, 19 iunie 2019

CINE MI-AM FOST ÎN VIAȚA MEA ?! - Silvia Urlih





Mereu mi-am fost pe locul doi,
pentru că eu,
în prostia mea,
am ales acest loc,
mereu
mi-am dorit să fiu premianta vieții
și cred că,
după lupte îndelungate cu mine însămi,
am reușit
să urc pe podium.

Ce pot însemna
60 de trandafiri
adunați într-un buchet al vieții,
ce culoare să le dau trandafirilor,
ce pot însemna 60 de primăveri,
60 de veri,
60 de toamne
sau 60 de ierni,
ce pot însemna
milioane de zile
strânse în buchetul
unei vieți ?

Ce-am fost eu în viața mea,
cine mi-am fost,
unde mi-am fost,
ce am făcut bine,
ce am făcut rău,
ce am lăsat în urma mea,
ce am lăsat ?
poate că am lăsat
o grădină cu multe flori multicolore
sau,
poate că am lăsat
un câmp cu trandafiri,
sau poate doar

un câmp de maci.
Silvia Urlih 
19.06.2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu