vineri, 14 iunie 2019

Vrei să schimbi ceva în viața ta, atunci, fă-o !- Silvia Urlih



De când mă știu, am fost (și încă sunt un autodidact), (în ceea ce privește viața mea în totalitatea ei), nu pentru că au fost alegerile mele, ci pentru că, pe vremurile trăite de mine, nu existau psihologi, terapeuți, sau atâtea cărți motivaționale, cum sunt azi.
Am „furat” de la viață, doar ceea ce mi-a plăcut și ceea ce credeam eu că-mi face bine. Am acceptat să mă schimb, fără să conștientizez că de fapt, mi-am analizat viața și am ales să fac doar ce-i mai bine (din nefericire, pentru alții), până la un moment de răscruce, când mi-am analizat și viața mea..
Am experimentat, fără să-mi dau seama, fără să conștientizez că fac „meditații” pentru a-mi reveni din boli sau din fel de fel de situații neplăcute. Am experinemtat tot felul de trăiri și experiențe, pentru a ajunge la nivelul de înțelepciune la care am ajuns azi.
Am învățat din propriile experiențe și pe propria-mi piele, cât de greu este să faci anumite schimbări, de unul singur.
Știu cât de greu este ca, la un moment dat, să-ți evaluezi viața, să tragi linie și să „contabilizezi” ce ai făcut bine și ce nu.
Știu cât de greu este să descoperi că, în anumite momente ale vieții, ai ales greșit să intri într-o relație, că te-ai lăsat folosit de cei din jur, că ai dăruit mai mult decât era necesar, că te-ai lăsat crucuficat, că nu a meritat să te dăruiești anumitor oameni, că ai călcat cu picioarele goale prin câmp de spini, că ai văzut cum din tălpi îți curge sângele râu, că te doare violența fizică sau verbală. Ai făcut ceva ca să nu te mai doară ? Cu siguranță că n-ai făcut nimic.
Știu cât de greu este să  descoperi că ai fost „erou principal” la evenimentele care au avut nevoie de mai multă atenție din partea ta, că  te-ai implicat mai mult decât era nevoie, iar tu, în prostia și naivitatea ta, nu ți-ai dat atenția cuvenită, nu ți-ai dat seama că ești folosit.
Știu cât de greu este să faci schimbările pe care ți le dorești, dar care, în același timp, îți sunt atât de necesare.
Fie că este vorba despre relația de cuplu, despre relațiile cu cei din jur, despre relația cu tine însuți, despre puterea psihică, sau despre echilibrul emoțională, trebuie ca la un moment dat să te analizezi și apoi să afli care este domeniul vieții tale unde ai cele mai mari carențe, unde ai greșit și unde ai mare nevoie de sprijin specializat.
Dragii mei ! Evaluați-vă din când în când viața și faceți schimbările necesare, pentru a deveni cea mai bună versiune a voastră !
Mulți refuză o„călăuză”, mulți știu, sau cred, că pot singuri să-și depășească durerile, neputințele, limitele, frustrările sau viciile.  Acești mulți, se înșeală amarnic. Fără o „călăuză” specializată, nu se pot regăsi, nu-și pot vindeca răni foarte vechi. Să nu vă fie jenă să apelați la specialiști care au studii sau care au trecut prin suferințe.
            Doar tu deții cheia schimbării tale, ea, este la tine ! Cu ea poți deschide ușa spre un alt om, un om la care tânjești, dar pe care încă nu-l găsești în interiorul sufletului tău.
Dacă dorești să schimbi ceva în viața ta, caută cheia în buzunarul din dreptul inimii.
Vrei să schimbi ceva în viața ta, atunci, FĂ-O !
fragment din cartea „Gânduri pribege” - Silvia Urlih
14.06.2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu