marți, 4 iunie 2019

NU POT SĂ-ȚI DAU TRECUTUL MEU - Silvia Urlih


Dac-aș putea,
ți-aș da ochii
să vezi prin mine,
dac-aș putea,
ți-aș da sufletul,
să știi cine-am fost,
dac-aș putea,
ți-aș da inima,
să bată pentru tine,
dac-aș putea,
ți-aș da viața,
să știi ce-am trăit.

Dac-aș putea,
ți-aș da mările
în care-am înotat,
dac-aș putea,
ți-aș da munții
pe care i-am urcat,
dac-aș putea,
ți-aș da norii
care au plâns cu mine,
dac-aș putea,
ți-aș da pădurile
care mi-au fost renăscare.

Dac-aș putea,
ți-aș da îngerii,
fluturii mei păzitori,
dac-aș putea,
ți-aș da cerul
care mi-a fost „acasă”,
dac-aș putea,
ți-aș da macii
care mi-au fost descântec,
dac-aș putea,
ți-aș da lumânarea,
lumânarea ce-mi sunt.

Dac-aș putea…
dar,
nu pot să-ți dau trecutul meu,
îți dăruiesc doar prezentul,
cu mine,
așa cum îmi sunt,
așa,
cu ochii, cu inima, cu viața,
cu marea, cu munții,
cu pădurile,
cu macii
și cu lumina mea.
Silvia Urlih - 04.05.2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu